Escoltar audiència és un aprenentatge.
Les imatges llenguatge universal.
Aprendre el principi de la presentació.
La lent de la càmera selecciona la realitat.L'educació per als medis-factors principals:família, escola, mitjans de comunicació.
Els nenes viuen en els dos escenaris, la famílis i l'escola.
Qui té la responsabilitat a educar?les dues són importants.
Clima de poca comunicació amb la família els nens s'aguarden a la televisió a l'ordinador...
És fonamental que l'escola i la família treballin conjuntament.
Mitjans de comunicació:tenen la responsabilitat d'educar.Han de ser responsables i que se'n acuidin de l'efecte educatiu.
Tota producció és una representació.
És insuficient i hi ha una utopia de tot el que ve amb imatge no se li reconeix un valor comunicatiu és completament del llibre i de la paraula del professor.
Tot és qüestió artificial i no hi ha la conciència de la introducció del coneixement.
No és parla de la lògica tot és molt instrumentat i no s'acompanya d'una reflexió.
Es menysprea totes les tecnologies per no mostrar aquesta educació en les noves tecnologies.
Desenvolupar competències mínimes, desenvolupar en pedagogia en tecnologia i treure el màxim profit de tot això.
Hauriem de passar la prova de veure i descriure per imatge.
Es requereix l'orientació del professional.Les noves generacions tenen menys resistència i més fàcil s'adapta a les noves tecnologies i tenen la ment més oberta.
Hem de fer un procés d'educació.
El que veiem a la pantalla és una tria de la realitat.
Tot això ens ha servit per saber seleccionar la informació per mitjà de la televisió del diari...saber decidir per nosaltres mateixos i matitzar la informació de la manipulació i no deixar al nen sol davant d'un televisor perquè no hi ha ningú que el recolzi i l'expliqui el que està veient.
A classe també hem vist un anuncis.
-Galerias: roba i calçat resistent.
- Per als nens: Gamberrades i actuen sense educació.
- Velocitat: La càmara lenta està en les amlifetes dels nens.
- Música: Val que dona tranquilitat i és harmoniós.
- Il.luminació: ala classe es fosca i quan arriba a l'exterior té més llum perquè és el paradís.
Mostra com la nena allibera al nino, i busquen una solució perquè al cotxe no i cap.
- Per als nens: "juguen"amb els sentiments perquè saben que sense aquest nino no poden viure.
- Velocitat:més ràpida quan apareix el cotxe.
- La il.luminació:fosca i quan arriba el cotxe per alliberar el nino el cotxe és de color vermell i tot es torna alegre i perfecte.
- Musica:lenta i trista tot el anunci fins quan troben la solució que tot canvia.
Quan arriba el cotxe s'allibera el nino de la pressó i la nena juntament amb la família queden més tranquils i feliços perquè demostra què ja tenen tot el que necessiten.
http://www.youtube.com/watch?v=_MdSMODYGQY
Quan he vist aquest anunci he volgut ràpidament trobar-ho per mostrar no solament la música com em vist abans la il.luminació i el que ens pot aportar o no.Sinó que com a dóna que soc trobo aquest anunci un pél masclista.
Opinió:El color rosa sempre ha estat relacionat amb les dones, la qual cosa mai he entès perquè es fa aquesta autorelació, i el detergen que anuncien és completament rosa,a banda quan la dóna crida per que vagin a netejar la roba en mig de la plaça si ho mireu,totes les persones que van a netejar roba són dones.Jo trobo que al segle que estem a la major part de les cases ajuda home i dona igual o almenys tindria que ser aixi des que la dóna esta sotmesa al treball laboral.
Conclusió dels anuncis: En aporten uan manera tardicional i ens aporten més informació subliminal de la manera de viure
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada